Bir süre önce Şile bölgesinden aldığım Eminçelik marka Cam Ankastre ocak'ın önce 2 ocağı bozuldu. 1 sene sonra 4 Ocak tamamen bozuldu. Servisi arıyorum "bölgede servisimiz yok" diyor, montajlı ürünü söküp kargoya verecekmişim onlar yapıp bana geri gönderecekmiş. Ankastre ocak nasıl sökülüp kargoya verilir, servisi olmayan bölge de satış neden yapılır bahsettiğimiz ürün küçük ev aleti değil ki sök tak yapalım. Aldığıma pişman oldum alıp çöpe atacağım.
Yorum Gönder