Sabah saat 9'dan beri uyanığım ve kargo bekliyorum, saat 18:20: dağıtım adreste yok/kapalı-haber kağıdı bırakıldı. Kargom acil olduğu için ve göndericinin yakınında sadece PTT olduğu için istemeye istemeye PTT ile yollamak zorunda kaldım ve tabii ki şaşırtır mı kargo yine yok.
Yorum Gönder