NT Mağazalarından LG G3 D855 cep telefonu satın aldım. Telefon yaklaşık 1 yılı geçtikten sonra arızalandı. Servise verdim. Telefonun şikayetleri; -Geç şarj oluyor. -Kullanılmadığı zaman telefon aşırı ısınıyor. -Şarjı çabuk bitiyorBana gelen; Genel bakımlar yapıldı. Yazılım güncellemesi yapıldı. Şaka mısınız siz benim yazılım güncellemesine ihtiyacım falan yoktu. NT Mağazalarında baktık, şarj aletinin soketinden 1 tel kırılmış. Değiştirilmesini talep ediyorum değiştirilmiyor. Siz müşteri memnuniyeti sağlamıyorsanız niye varsınız? Bırakın da işini bilenler yapsın!
Yorum Gönder