LG G3 cihazımda aynı problemden dolayı (kronik kasa çatlağı) 3.kez servise gösterdim. Fakat garanti süresi biteli 10 gün olduğu için 450 TL civarında ücret talep edildi. 2. servise bıraktığımda bu olayın böyle olacağını yetkili arkadaşlara anlatıp değişim talep etmiş tüm fakat ısrarla cihazı tamir ettik diye geri gönderiler. Ben bu LG Türkiye servisinden memnuniyetsizliğimden dolayı evde kullandığım bütün elektronik cihazlarım LG iken değiştirip farklı markalara yöneldim. Etrafımdaki dostlarıma bu olayı anlatıp LG almamaları için uyardım. LG ürünlerine özellikle de cep telefonuna hiç bakmadan vazgeçsinler diyorum. Aynı durumu arkadaşlarım farklı bir dünya devi firma da yaşadı. Sonuç 3 gün içerisinde değişim oldu demek ki dünya liderliğini boşuna almadıklarını gösterdiler.
Yorum Gönder