İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Prima Yeni Premium Care Faciası Yaşanıyor

Prima Yeni Premium Care Faciası Yaşanıyor

Kızım 18 aylık ve şimdiye kadar hep Premium Care kullandık. En son aldığım paketten çıkan bezin eskisiyle alakası yok, emici değil ve pişik yaptı. Bir daha Prima Premium Care almamaya karar verdik. Herkes şikayetçiyken hala nasıl piyasada bu bezler anlamış değilim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget