Kızım 18 aylık ve şimdiye kadar hep Premium Care kullandık. En son aldığım paketten çıkan bezin eskisiyle alakası yok, emici değil ve pişik yaptı. Bir daha Prima Premium Care almamaya karar verdik. Herkes şikayetçiyken hala nasıl piyasada bu bezler anlamış değilim.
Yorum Gönder