İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Perlina Ayakkabı 2 Saatlik Giyilmeden Sonra Burnu Açıldı.

Perlina Ayakkabı 2 Saatlik Giyilmeden Sonra Burnu Açıldı.

Oğluma aldığım Perlina marka ayakkabı. Bana 30 iş günü inceleme olduğunu söylediler. Yahu ayakkabıyı yeni almışız ve 2 saat giyilmiş, gören de marsa roket fırlatıyorlar zannederler. Neyin incelemesi bu 30 günlük bir daha kesinlikle almam ve etrafımdakilere de aldırmam. Müşteri memnuniyeti sıfır.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget