Oğluma aldığım Perlina marka ayakkabı. Bana 30 iş günü inceleme olduğunu söylediler. Yahu ayakkabıyı yeni almışız ve 2 saat giyilmiş, gören de marsa roket fırlatıyorlar zannederler. Neyin incelemesi bu 30 günlük bir daha kesinlikle almam ve etrafımdakilere de aldırmam. Müşteri memnuniyeti sıfır.
Yorum Gönder