Evkur Konya şubesinde 3 adet ürün beğendim ve 2 tanesi adresime teslim edildi. Diğerinin 2 ay sonra stokta olmadığı bilgisi verildi. Şubeye giderek bilgi aldığımda stokta olmadığını fakat diğer şubelere soracaklarını ve kesinlikle hafta sonuna kadar arayarak bilgi vereceklerini belirttiler. Aradan 3 hafta daha geçmesine rağmen yine bilgi alamadım. Müşteri hizmetlerinde ismini tam hatırlayamadığım (Belita sanırım) müşteri temsilcisine ve Z***** Hanıma teşekkür ediyorum. Evkur şube çalışanları işini takip etmiyor. Geç işlem yapıyor. Satışta özenli fakat satıştan sonra çok küstahlar. Ama müşteri temsilcilerinize teşekkür ediyorum. 3 ay sonunda dün çağrı merkezini aradım ve bugün teslim aldım. Bilseydim şubedekiler ile değil çağrı merkezindekilerle görüşürdüm. Ürünleri geç teslim eden bir firma müşteri memnuniyeti odaklı değildir!
Yorum Gönder