Ben bu firmanın Instagram hesabından beğendiğim ürünü bana göndermesi için iletişime geçtim. Hesaplarına da ücretini gönderdim. Beni oyalayıp duruyorlar. Hiçbir şekilde telefonda ulaşamıyorum. Parayı yatırıncaya kadar hep kendileri aradılar şimdi ise puff ortada yoklar. Resmen dalga geçiyorlar.
Yorum Gönder