Boyner'in online müşteri hizmeti ve temsilcileri kadar yalancı bir firma tanımıyorum, günlerdir arıyorum bu platform da yazıyorum iade işlemimi yapın diye resmen paramla dilenci durumuna düştük, her defasında söz veriliyor ama sadece kandırmaca. Dün de iade işlemimi yaptıklarını ilettiler ama banka doğrulamadı. Bu işlem haksızlık değil de nedir? Ne biçim bir işleyiş, parayı al, işlet, iade yapma. Kendinizi muz cumhuriyetinde sandınız galiba.
Yorum Gönder