İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Özgür Şef'in Deli Kasap Personel Sıkıntısı

Özgür Şef'in Deli Kasap Personel Sıkıntısı

Bugün Yemeksepeti.com'dan Özgür Şef'in Deli Kasap adlı restoranından sipariş verdim. Sipariş zamanında geldi fakat tortilla eklemiştim ekstra ücret ödeyerek fakat pakette yoktu,daha sonra Yemeksepeti.com'a bildirdim restoran beni aradı siparişiniz eksikmiş diye gayet kaba bir üslupla sordu ve evet dedim ücretini ödediğim halde gelmedi dedim. Kendisi hiç mi yok emin misiniz dedi beni yalancı konumuna getirerek evet hiç yok dedim, tamam buradakiler koyduklarını söylüyorlar dedi ve tamam deyip kapadı. Yarım saate getirdiler zaten yemeğim bitmişti çok iyi pişmiş dememe rağmen çiğ kalmıştı köfteler. Böyle bir firmanın bu şekilde davranması hiç hoş değil hatamızı telafi edelim kusura bakmayın demek yerine kusur aramaları. Kesinlikle bir daha yemeyi düşünmüyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget