2015 yılında ofisimizin otomatik kapı ihtiyacı için bu firmayla anlaşmıştık. O zaman da kapıyı telefon hattına bağlatmak için çağırdığımızda sorun çıkarmışlardı. Kapımız şu anda kapanmıyor ve sorunun ne olduğunu anlamak yerine, 150 TL hizmet bedeli verirsiniz gelirsek diyorlar. Üstelik de bunu uygunsuz bir dille yapıyorlar. Bu firmayla çalıştığımıza pişman olduk. Asla işlerinin arkasında değiller.
Yorum Gönder