İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Door&Store Eksik İş Yapması.

Door&Store Eksik İş Yapması.

2015 yılında ofisimizin otomatik kapı ihtiyacı için bu firmayla anlaşmıştık. O zaman da kapıyı telefon hattına bağlatmak için çağırdığımızda sorun çıkarmışlardı. Kapımız şu anda kapanmıyor ve sorunun ne olduğunu anlamak yerine, 150 TL hizmet bedeli verirsiniz gelirsek diyorlar. Üstelik de bunu uygunsuz bir dille yapıyorlar. Bu firmayla çalıştığımıza pişman olduk. Asla işlerinin arkasında değiller.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget