Nike'a Twitter'dan yazdım geri dönüş olmadı. Buradan şikayet ettim gene bir sonuç yok. Yarın Tüketici Haklarına gideceğim ve bir dahada Nike'dan ürün asla almam!
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Nike'a Twitter'dan yazdım geri dönüş olmadı. Buradan şikayet ettim gene bir sonuç yok. Yarın Tüketici Haklarına gideceğim ve bir dahada Nike'dan ürün asla almam!
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder