18/9/16 tarihinde Vom-Ankara Forum'dan,159,90 TL. Ödeyerek bir çift (mens Walking, grey, d,45, New Balance ayakkabı aldım, kalite söylentileri beni yanıltmış, her zaman tercih ettiğim markaların güzergahını ikinci kez değiştirmiş olmamdan başıma New Balance gelmiştir. Genel ticari mantıkları, kalitesizliği yüksek kalite gibi sunarak haksız kazanç sağlayan, kurumsal görünümlü bir işletme olduklarını ispat ettiler. Almış olduğum ayakkabıyı en fazla 25-30 kez giymişimdir ki yan dikişler patladı, ben (tasarımcıyım) genelde ofisteyim 28/3/17'de 5050421 şikayetim oldu, cevap ret, gerekçe aşırı deformasyon, yorum sizlerin. Bir de 3 yıldır deforme edemediğim diğer markalardan ayakkabılarım var, işimiz THH 'ne kaldı.
Yorum Gönder