Arkadaşlarım doğum günüm için elbise almış. Değişim kartı konmamış. Poşetin içine başka ürüne ait olan barkod konulmuş. Elbise üzerindeki etiket hediye için hazırlanmış fiyatı kesilmiş. Arkadaşlarım poşetin içine atılan barkodun ürüne ait olmadığını söylüyor daha yüksek fiyatlı imiş elbise. Elbise olmadı değişim yapmak istiyorum. Değişim kartı olmadığı için yapılmıyor. Faturayı da arkadaşlarım değişim kartı konmuş diye atmışlar. Görevli koydum demiş ama koymamış. Ürünü değiştirmek istiyorum.
Yorum Gönder