İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Baransu Halı Forum Şubeden Şikayetçiyim

Baransu Halı Forum Şubeden Şikayetçiyim

Yaklaşık 3 ay önce Ankara Etlik Forum AVM Baransu Halı'dan köşe takımı aldım fakat köşe takımından hiç memnun olmadığımı firmaya ilettim. Ķöşe takımı yatak olabilen bir takım fakat yatak olunca takımın makas yerleri kafamıza sırtımıza batıyor. Makasları kılıfının hemen altına koymuşlar. Arayıp kullanmak istemediğimi söyledim fakat iade alamayacaklarını söylediler. Ürünü alıncaya kadar kibar olan firma aynı özveriyi sattıktan sonra göstermedi. Müşterisinin arkasında durmuyor. Hakkımı mahkeme, Tüketici Hakem Heyeti dahil her yerde arayacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget