Yaklaşık iki yıl önce LG G3 telefon aldım, 5 ay geçmeden şarj girişinde çatlak oluştu, servise gönderdim, 1 ayı geçkin bir süre sonra LG G4 olarak değiştirildi, LG G4 1 yıl sonra aniden kapandı, yine 1 ay servis süreci sonunda ana kart değiştirilerek geri gönderildi. "hayalet ekran" diye tabir edilen arıza oluştu, bu arıza devam ederken, 29 Mart'ta yine aniden kapandı. Telefonun aniden kapandığını açılmadığını, ekranda renk değişimleri olduğunu, uzunca yazıp, 30 Mart'ta kargo ile LG Genel merkezine gönderdim 4 Nisan'da LG Perpa servisine giriş yapıldı, 13 Nisan'da kargoya verilerek tarafıma gönderildi. Telefon bana ulaştı, anakart değişmiş, ekrana hiç bakılmamış. 2 yılda 3 ay telefonsuz kaldım. Sanırım servis 20 gün bekleme süresi dolmasın diye bilerek ekrana bakmadı. LG yetkililerinin Bu mağduriyeti görmesini ve gidermesini bekliyorum.
Yorum Gönder