Via a1 telefon aldım. Yerli marka diye tercih ettim, inanın benim için her şeyden önemlidir bu başlık ve bu sebeple kamerası falan iyi değilmiş gibi sorunları önemsemiyorum. Bir eksik olsun bizim olsun diyorum. Neyse sıkıntı şu ki yazıktır yani. Parmak okuyucu olan telefonda güvenlik var zannedersiniz ama bir iki kaydırma şekli yapınca kilit açılıyor. Ne şekil girmeye gerek var ne de parmak okutmaya. Pes yani!
Yorum Gönder