İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

KVK Müşteri "Hezimetleri"

KVK Müşteri

Sony marka telefonum; 2'si son 1 ay içinde olmak üzere 1 yılda toplamda 3 kez aynı arıza nedeniyle servise gitti. Hepsinde "bu sefer tamam, ana kart değişti" gibi telkinlerle geçiştirilen ve hepsinde kişisel verilerimin silinmesine neden olan şarj sorunu, son olarak 1 ay içinde 2. kez meydana geldi; telefon 20 gündür serviste. 20 gündür KVK teknik servis sayfasında aynı not: "anakart değişimi için parça bekleniyor". 3 kez aynı problem olması nedeniyle değişim istedim, sonuç yine anakart değişimi. İki haftadır, ortalama 30 dakikalık sürelerle 0850222 1 585 numarasından müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışıyorum; KVK'nın "cep telefonu başka nereden alınabilir ki" adlı şarkısından başka bir şey duymadım. Sanırım insanlara bu şarkıyı ezberletmek ya da dalga geçmek için açılmış bu servis. Ama bu şarkıyı dinlemek iyi oldu; zira cep telefonunun nereden alınmaması gerektiğini iyice aklıma kazındı.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget