İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Konak Hastanesi Sistem İyi Ah Çalışanlarda Sisteme Uysa

Konak Hastanesi Sistem İyi Ah Çalışanlarda Sisteme Uysa

Önemli! Kadın doğum uzmanı S***'a hanım teşekkürler. Hastane sistemi ve aldığınız hizmete göre fiyatları gayet güzel. Sorun, gece bizi karşılayan ebe H**hanım ile nöbetçi dr. K**bey. Ebe hanım son derece bilgisiz ve ilgisiz, doktor ise kaba, sert ve kibirli. Biz kendi doktorumuz olan S***hanım arayın dediğimiz ebe hanım telefonu kapalı ulaşamadık diyerek bizi bilmediğimiz nöbetçi dr. 'a mecbur bıraktı! Halbuki S** hanım ev ve eşinin numarasını bırakmış ve bu durum karşısında ebeye ciddi tepki gösterdi. Ebe eşimi sancı odasından doğumhaneye yürütmüş dr. K** bey ise son derece sert bir şekilde doğumunu yaptırmış, bu esnada eşimin sorduğu sorulara ne ebe ne de dr. Cevap vermemiş. Doğumdan 2 hafta geçti, eşimin ağrı ve sancıları devam ediyor, sürekli kontrolde. Ona yaşattıkları nasıl bir korkuysa tekrar çocuk doğurmam diyor! Üzgünüz hastane yönetiminin tedbir almasını istiyoruz, bu iki kişi hariç hastane ve hizmet iyi.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget