26 Nisan Çarşamba günü İzmir'den Kayseri'ye giden 17.30 otobüsü 27 numaralı koltukta oturuyorum. Klima traktör gibi çalışıyor başımızı ağrıdığı için mecburen kapatıyoruz ve içerisi çok pis kokuyor. Kısa bir sürede anlamadım Kamil Koç gibi bir firma niye böyle arızalarını gidermiyor Ayrıca önümdeki televizyonun sesi yok farklı kulaklıklar demediğim halde ses de gelmiyor yani işkence gibi.
Yorum Gönder