Diş ağrısı ile Kağıthane'de bulunan İmplant Akademi'ye akşam 21.30 gibi gittim, dişimin ağrısı olduğunu bir doktorla görüşmek istediğimi söyledim. Dişim çok ağrıdığı için vakit kaybetmek istemedim röntgen çekebilir misiniz dedim. Röntgen çekildi 35 TL ücreti var denildi. Nasıl bir yönetime sahipsiniz ki muayene etmediğiniz hastadan hemen ücret alabiliyorsunuz. Ben çok özel hastaneye gittim hiçbir yer sadece röntgen için ücret almıyor. Ayrıca orada g** isimli doktor geldi, sadece röntgene bakarak direk kanal dedi. Benim dışım çürük değil kendisi hiç muayene bile etmeden film üzerinden direk böyle söyledi. Ben dişimden vazgeçmek istemiyorum, kabul etmeyince de devlet hastanesine yönlendiriyor. Ben neden özeli tercih ediyorum acaba. Dişim ağrımasına rağmen hiçbir işlem yapılmadı ve röntgen parasını ödeyerek çıktım hakkımı helal etmiyorum ve her yere yazmaya devam edeceğim.
Yorum Gönder
Implat akademi çağlayan da bulunan diş tamamen toplumu ticari emellerine kurban ederek mağdur eden bir ticari işletme sağlığınız için itibar etmemeniz önemle belirtmek isterim gitmeden önce tavsiyeleri kontrol etmeniz sizin hayriniza olcaktır...