İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Opsa Optik Optik Yüzünden Mağdur Olmak İstemiyorum

Opsa Optik Optik Yüzünden Mağdur Olmak İstemiyorum

Yaklaşık 1 ay önce O*** Optik'ten güneş gözlüğü alıp, Opsa Optikten numaralı cam sipariş ettim. Gözlüğü denemeden aldım, 7 yaşından beri gözlük kullanıcısıyım, hayatım da ilk defa hatalı cam ile karşılaştım. Eve geldiğim de camın net göstermediğini, ama gözlüğü yukarıya doğru kaldırınca net gösterdiğini fark ettim. Ertesi günü de gözlüğü teslim etmeye götürmeden önce yolumun üzerindeki bir optiğe götürdüğümde ya odak noktasının hatalı olduğunu ya da cama filtre takarken hava aldığını söyledi. Gözlüğü teslim ettim yaklaşık bir haftadır ses çıkmayınca merkezi aradığımda bizimle ilgili sorun yok, cam ile alakalı sizin gibi bir sürü şikayet var, sıranızı bekleyin dediler. Tüketici hiç düşünülmüyor, Opsa ve O*** Optik'in hatasından ben mağdur oluyorum, gözlerimdeki hassasiyet geçene kadar camı kullanacaktım o süre zarfında sıramı beklemek istemiyorum ve bana para iadesi yapmalarını istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget