15 yaşındaki kız kardeşim arkadaşlarıyla birlikte Grand Pizza'ya geldi cumartesi günü yani (1 Nisan) , pizza istediler Kardeşime getirilen pizza tabağı o kadar kirliymiş ki bir Selpak alıp birazını temizlemeye çalışmış geçmemiş garsonu çağırmış tabak çok kirli değiştir misiniz dedi Garsonun verdiği cevap sizle mi uğraşacağız değiştirme yok, alın bunu çok kirli yemem diyor, alıyorlar pizzayı çıkışta utanmadan ücrette alıyorlar. Size ailenize yapılsa hoşunuza gideri mi elimden geleni yapacağım bunu duyurmak için.
Yorum Gönder