18 Nisan'da aldığımız mobilya ürünümüz tam 1 ay olacak neredeyse gelmedi, ürünü satarken 15-20 gün içinde kesin gelir deniliyor. Sonrada ürünün arkasında durmuyorlar bir de ürünü senetsiz almamıza rağmen. Müşteri hizmetlerini 2 defa aradık hep kayıt yeniliyor başka yaptıkları bir şey yok. 14.04.2017 tarihinde E** hanımdı. Evkur'dan hiçbir şey almam. Mağduriyetimi anlatıyorum şikayet hattındaki eda hanım ilgilenmedi. Mağduriyetimi dile getiriyorum bana denilen istediğiniz yere şikayet edin beyefendi Bu kadar ilgisiz bir firma hayatımda görmedim. Verdiğin sözün arkasında durmayan bir firma batmaya mahkumdur. Bana 1 ay sonra gelecek ürününüz deseler belkide almazdım hiçbir şey demezdim. Bu iş çocuk oyuncağı değil. Buradaki sözlerim firmanızda ki benimle muhatap olup başından def eden kişiler içindi benim mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.
Yorum Gönder