İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

ATS Turizm Bunun Adı Sorumsuzluk

ATS Turizm Bunun Adı Sorumsuzluk

Ben normal otobüs firması diye bilet alıp bindim ama bu firma köy dolmuşuymuş. Her otogara girdi be. Her girdiği otogardan diğer 5 km. sonraki ilçeye de yolcu aldı. Dolayısıyla otobana hiç giremedik eski yoldan devam trafik çilesi. Suriye vatandaşı 5 yolcu aldılar adamlar yemek yedi otobüs kokuyor. Havalandırma arada bir çalışıyor. Velhasıl yaptık bir hata bu firmayı seçmek ile bir daha asla. Sakın ola binmeyin kimseye tavsiye etmiyorum. Her yerde de anlatacağım. İnsanların zamanına saygı duymayan firmaya yazıklar olsun.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget