Ben İzmir/Gaziemir 3**. Sokakta ikamet etmekteyim. 2.5 yıldır İzmirgaz'a doğalgaz başvurusunda bulunuyoruz. Bir çok kez komşular ile beraber imza toplayıp başvuru yaptığımız halde karşımızda herhangi bir muhatap bulamadık. Bizi defalarca kez proje yok diye oyaladılar. Mahallemizde hiç doğalgaz bulunmasaydı anlayacağız ama 4 tarafımızda doğalgaz hattı bulunmakta hatta evimize 20 metre mesafede sokağımızın girişinde altyapı bağlantısı bulunmakta bu doğalgaz neden bizim sokağımıza gelmiyor biz buna bir anlam veremiyoruz. Sorunumuzun çözülmesini istiyorum.
Yorum Gönder