İnternet üzerinden ürün sipariş verdim. Peşin ödeme almalarına rağmen kaç gündür sipariş hazırlanıyor yazıyor. Bu son alışverişim olacak sizden en kısa sürede ürünümün elimde olmasını istiyorum yetkililere duyurulur o kadar insan sizden şikayetçi!
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder