29.03.2017 tarihinde yapılmış olan alışverişin e-faturası hala gönderilmedi. Peşine düşmeme rağmen karşıma konu ile ilgili muhatap bulamıyorum. Bir kişi ilgileniyormuş o da yerinde yokmuş ve ben o kişiye ulaşabilmek için bu zamana kadar peşinden koşuyorum. Numaramı bırakıyorum arayan soran yok. Bu kadar ciddiyetsiz olunmaz. Çok acil faturamı istiyorum.
Yorum Gönder