İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Booking.com İşletme Olarak Mağdur Edildik, Müşteri Gelmediği Halde Komisyon Talep Ediliyor.

Booking.com İşletme Olarak Mağdur Edildik, Müşteri Gelmediği Halde Komisyon Talep Ediliyor.

Biz otel işletmesi olarak belli bir komisyon ödeyerek Booking'e üyeyiz. Hatta gelen misafirlerin çıkış sonrası hemen çıkan faturayı hiç aksatmadan ödüyoruz. Ancak son çıkan faturamızda 180 TL'lik bir fatura bedeli var. Sorduğumuzda belirttiği tarihte bize müşteri geldiğini ve onun komisyonu olduğunu belirttiler. Ama müşteriler tesisimizde konaklamadı. Booking müşteri hizmetlerini aradım ve sorun olduğunu anlattım. Müşterilerin iletişim bilgisi var arayın bilgi alın konaklama yapmışlarsa komisyonunuzu öderiz dedim öncekiler gibi. Hatta bize o kişilerin geleceğine dair mail bile atılmamış. Müşteri hizmetleri siz zamanında iptal etmediniz ve biz müşterileri arayamayız. Ne olursa olsun faturanızı ödemeniz gerekmektedir dedi. E ben gelmeyen bir müşteri için neden 180 TL komisyon bedeli ödeyim ki boş yere. Lütfen bize yardımcı olun ulaşın baktığım zaman Booking'le ilgili yüzlerce şikayet var.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget