Eylül 2016 yılında evimize Avcılar Evdema firmasından özenerek aldığımız Blanco siyah eviyenin 7.ayında renk değiştirdiğini, metal gider kısmında lekeler olduğunu fark ettim. Yetkili servisi arayarak bilgi verdim fakat evime gelen servis eviyenin içerisinde kimyasal kullanıldığını bu sebeple eviyenin bozulduğunu renginin düzelmeyeceğini söyledi ancak şirket onay verirse eviye komple değiştirilirmiş. Firmanın eviyeyi satarken öve öve bitiremediği, dünyanın parasını verdiğimiz eviye ne oldu da renk değiştirdi ve kullanılmaz hale geldi? Nerede garantisi nerede müşteri memnuniyeti? İşin en kolay kısmıdır kullanıcı hatası demek. Neden dünya kadar para verdiğim eviyeye ben kimyasal dökeyim? Deterjan kullanmaya bile kıyamazken. Gerekli merci ve yetkililere şikayetimin iletilip mağduriyetimin giderilmesini talep etmekteyim... Eğer müşteri kaynaklı hatası var ise kanıtlanıp raporlanmasını rica ederim.
Yorum Gönder