Başgimpa Erol Kaya Sokak'ta bulunan şubenizde kasiyerlerin üslup ve tavırları müşteri ayrımcılıkları ve alışveriş tamamlanmadan poşete yerleştirilmeden bir sonraki müşterinin aldıklarını üst üste atıyorlar bu durum hem parasını ödeyenlerin aldıklarının karışmasına hem de yığılmaya neden oluyor. Böyle bir market üslubunu hiçbir yerde görmedim.
Yorum Gönder