İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Balparmak Sahte Bal.

Balparmak Sahte Bal.

Balparmak hakkındaki tecrübemi yazmak istiyorum ve şikayetimi. Balparmak'dan Yayla ve ova balı aldım tüp içerisinde olan ve daha sonra kullanmaya başladığında herhangi bir sorun yoktu üzerinden biraz zaman geçtikten sonra şekerlemeye başladı, rengi koyulaştı. Tüp içerisinde kalan bal dibe çöktü ve dibinde beyaz şekerleşmeler oldu. Fotoğrafları bende mevcut. Acaba Bu bal arılara şeker yedirilerek mi yapılmış yani yapay mı? Doğal olduğunuz için sizi tercih ediyoruz, fakat diğer ucuz ballardan farkınız yokmuş, büyük bir hayal kırıklığı oldunuz bizim için, tüm çevremle paylaştım ve sonuç olarak hüsransınız. Nasıl telafi etmeyi düşünüyorsunuz. Kalitenizi kontrol etmelisiniz.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget