Hayatımda bu kadar kötü bir firma görme. Arabam için gündüz farı aldım. Bana aldığımda Xenon beyazı dendi rengine. Mükemmel yanıyor dendi. Arabaya bir taktık 1 TL'lik sarı ampul. Hadi sarı olmasına da bir şey demedim. O kadar güçsüz yanıyor ki. Görünmüyor bile ve bir bu kargo elime 8 gün içinde geçti.
Yorum Gönder