Akbank'ta yıllardır kullandığım kredi kartına yıllık aidat ücreti ve ek kart ücreti yansıtılmıştır (120 TL + 60 TL). Bir ay önce kapattırmak istedim bonus verelim kullanmaya devam edin diye çok ısrar ettiler sizi kaybetmek istemiyoruz diyor. Bende tamam dedim. Akbank yönetim insanları mağdur etmekten vazgeçin. Ücretlerin iadesini yapın.
Yorum Gönder