İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ziraat Bankası Promosyon Mağduriyeti.

Ben, annem ve erkek kardeşim babamızdan bize kalan emekli maaşını paylaşıyoruz. Aile olarak aynı evde yaşıyoruz, kardeşim ve ben öğrenciyim. Yani ek bir gelirimiz yok ikimizin de. Bugün bankanın şubesine emekli maaşı promosyonu hakkında bilgi almaya gittiğimde bana üçümüz için ayrı ayrı başvuru yapmamız gerektiği ve ayrı ayrı otomatik ödeme talimatı vermemiz gerektiği söylendi.Aynı evde yaşayan 2 öğrenci 3 kişiden 6 otomatik ödeme talimatı istemek hangi mantığa sığar acaba? Bir iş yapıyorsanız bari insanları mağdur etmeyin. Acaba o evden 6 adet fatura çıkıyor mu? Bu öğrenciler babalarından aldıkları 300 kusur lira için bunca yükümlülüğün altına girmek zorundalar mı? Bunca aydır yapılan bir düzenleme bu kadar profesyonellikten uzak ve mantık dışı olmamalıydı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget