İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Turkcell Fatura Sorunu Yüzünden Hattımı Kapatamıyorum

59 ₺ tutarındaki faturam şu anda 140 ₺ ve hattımı kapattıramıyorum. Hattıma ek Vınn almıştım, 30 ₺ civarına alırken Ankara Ayaş yolu optimum turkcell bayi vestel marka tabletin aylık 1-2 ₺ olacağını söyledi ve gerekli bilgilendirme yapmadan taahhüt ederek 2 gb internet paketi ile hattıma tanımlamışlar. Şu anda Vınn hattımı kapatamıyorum gerekli ve yeterli bilgi vermeden onaylattıkları şeylerden ötürü. Aldığım hizmeti net olarak yazıyorum 6 gb internet 1000 dk her yöne konuşma 1000 sms, bu hizmete karşılık 1 sene boyunca 140 ₺ para ödeyecekmişim, turkcell'den hizmet alırken 1000 kere düşünün. Kampanya var diye arayanları dinlemeden telefonu kapatın ve mümkünse kullanmayın, ilk fırsatta hattımı taşıyıp kurtulacağım. Ayrıca Vınn cihazım kayıp ya da çalıntı bilmiyorum bir sekilde su an bende değil buna rağmen ücret ödeyeceğim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget