İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kızılay Sağlık Merkezi Bilgilendirilmeme.

10.12.2016 tarihinde üniversite kampüsünde Kızılay'a kan bağışı yapmıştım. Bağış yapmış olduğum kanın gerekli kişilere ulaştığına dair bilgilendirme mesajı gelmedi. Bunun üzerine kampüste bulunan Kızılay aracına bilgilendirilmek için ve süresi dolduysa kan bağışı yapmak için başvurdum. Oradaki çalışanlara kan bağışı yapabilir miyim dediğimde kalıcı ret almış olduğumu ve benim kanımı almayacaklarını söylediler. Neden böyle bir şey olduğunu sorduğumda bana bunun bilgisinin mesaj yoluyla gönderilmesi gerektiğini söylediler fakat bana 78 gündür bilgilendirme mesajı gelmedi ve ben sağlığımla ilgili şu an kaygılanıyorum. Kızılay merkezini aradığımda ise beni bilgilendirmediler. Hastaneye gidip kendi sağlığımla ilgili bilgi alabilir miyim bu konuda dediğimde ise alamayacağımı söylediler, ben bu konuda şikayetimi bildirmek istiyorum. Sağlığımla ilgili ne varsa öğrenmek benim hakkım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget