İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Islak İmza Sıkıntısı

Benim şikayetim sözleşmem bitti neyse gittim yeni sözleşme yaptım bana dediler fatura 70 TL üstünde gelmeyecek tamam dedim devam edelim dedim aradan 5 ay geçti ve her ay yükseldi,fatura son gelen fatura 95 TL neyse şikayet ettim bir yanlışlık vardır dediler,incele yapılacak dediler 3 gün sonra incele sonucu faturada bir sorun yok diye bir mesaj geldi bu incelemeden sonra gelen fatura daha yüksek oldu önceden 85 TL geliyordu inceleme sonucu 95 TL gelemeye başladı,bende üyeliğimi iptal başvurusu yaptım ıslak imza vermeniz gerek dediler 7 gündür ıslak imza atmaya gittiğim yer bana imza artırmıyor tam 7 gün oldu neymiş efendim kocaman Türk Telekom'da yazıcı çalışmıyor tam saydım 4 yazıcı var ne tesadüftür ki hep aynı anda 7 gündür çalışmıyor. Ben Güngören Türk Telekom Özdemir iletişimden şikayetçiyim lütfen yardımcı olun.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget