Çanakkale Can ilçesinde kullanılan interneti kuzenimin evlenmesi sonucunda evime taşıtmış bulunmaktayım. Ancak 2 ay boyunca 30.11.2016 tarihinden itibaren her gün hatta son zamanlarda hem gece hem de gündüz olmak üzere sürekli müşteri temsilcisini arayıp internetim çalışmıyor,ne zaman bağlanacak, ne zaman olacak sorularımın karşısında sürekli açıp kapatarak birkaç o klasik işlemleri yaparak sonuç alınamadı. 2 ayın sonunda 25_30/01/2017 tarihleri arasında ev tesisatından ya da adı her neyse ev deki Kablo Net ağından dolayı sorun olduğunu söyleyip" eee neden duruyorsunuz gelip yapın "dediğimde bunun ücreti var dediler. Tamam ben kabul ediyorum. Ancak 2 ay boyunca alamadığım hizmetin ücretini ödemek istemediğimde evinizden kaynaklı sorun olduğu için ödemeniz gerekiyor deniliyor. Anlamadığım şu, öyle sorun olduğunu söylediğiniz zamana kadar alamadığım hizmetin tek kuruşunu helal etmiyorum.
Yorum Gönder