İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Deriden Ayıplı Ürün.

İndirimden 650 TL'ye A.S 98 model grili siyahlı el yapımı deri olduğu söylenen botu Ortaköy şubesinden satın alırken: mağazada 1 saate yakın denedim Akşam evde giydim. Ertesi gün giydiğimde 3 saat içinde ayak tırnak köklerim tabanım topuklarımda kasılma ağrı hissettim. Eve geldiğimde bacaklarımın arkasının kasıldığını fark ettim. Ürünü ertesi gün mağazayı arayarak şikayet ettim. Web sayfasına yazdım. E-posta yolladım telefon açtım... Özellikle Ortaköy mağaza sorumlusu bayanın tavrı karşısından hem şaşırdım hem sinirlendim. Ödeme yaparken asılı bir yazı var Giyilen ürün geri alınmaz değiştirilmez denildi. Peki ben bu botu evde mi giyerek anlayacaktım? Evde giydim mağazada giydim ayakta sıkıntı olmazken. Sokakta giyince oluyorsa ve ertesi gün durumdan haberdar ediyorsam kabahatli ben mi oluyorum yoksa ayıplı mal satan müşteriyi birden tanımayıp azarlayan Deriden mi? Şikayeti bol bir marka.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget