İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Şebeke Problemi Ve Hat Çalışmama Sorunu

10 gün önce Vodafone geçiş yaptım başka operatörden hatlarınız şu tarihte kullanabilirsiniz diye mesaj geldi müşteri hizmetlerinden geçiş yapmama rağmen ve hatların bizzat Vodafone müşteri hizmetlerinden gelmesine rağmen iki hattım çalışmıyor. 3 taşımış olduğum numaradan bir tanesi çalışır durumda diğer numaram için Vodafone merkezine gittim yedek sim çıkarttım öylelikle çalıştı kendi hatalarından dolayı daha geçer geçmez yedek sim bedeli olarak geçirmeye başladılar ve diğer numaram içinde yedek sim çıkarmam lazımmış. Hem kendi hataları hem de müşteriye mal ediyorlar. Bu durumu bunu yapmalarına rağmen çekim kalitesi yüksek olsa ya da rahatça görüşme sağlayabilsem zoruma gitmeyecek telefonla konuşabilmek için yer arıyorum köşe bucak ama satarken hatları şebeke her yerde çok güzel her yerde çeker çekmezse sinyal ayarlarız masalı okudular. Çok kalitesiz firma!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget