100.000 TL kredi çektim 2 sene oldu geçen sene her ay 80 TL yansıttılar. 2 ay 44 TL hesabıma yükledim yapılandırma için 2 aydır bekliyorum ve en hesaptan 4600 TL almışlar dekont istiyorum vermiyorlar. Neyin kesintisi diyorum vergi diyorlar mümkünse ilgili kimse ilgilensin.
Yorum Gönder