İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Sistem Hatasını Müşteriye Ödetiyor

Kasım ayı faturam 0 tl goruntuleniyordu. Aralıkta müş. hiz 2-3 kez aradım ’demek faturanız yok’ dendi. Sistemlerde hata kişi bazlı olmaz, kasım ayı faturası aralık ayında çevremdeki tüm müşterilere kesilmiş. Geçtiğimiz ay kaç kez müş. hız. aradığımı hatırlamıyorum. Son olarak sistemsel bir hata olduğunu yeni bir sisteme geçtiklerini bu yüzden alışma döneminde oldukları söylendi. Bu benim sorumluluğum da mı? Her ay miktarına bakmadan faturasını ödeyen biriyim. Hanımefendi, bu zaten ödemediğiniz fatura diye alaycı konuşma nedir? 24 ay boyunca ödeyeceğim sözünü vererek “Vodafone'dan” telefon aldım. Müşterilerine verdikleri değer bu mu? Sistem hatasını 2 aylık fatura şeklinde bana nasıl ödetmeye çalışırlar kolaylık sağlamadan? Aramadığım numaraları aramışım gibi fatura kesmişler. Çalışanlar 118'li numara aramışsınız diyor! 169 tl faturalandırılması gerekirken artık 190 tl üzerinden kesiliyor! Cayma bedelimi ödeyip kurtuldum diye seviniyorum (2150 tl).

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget