İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Uğur Nakliyat Fiyasko Taşıma ve Fiyasko Davranış

İlk defa bu tarz bir taşıma yaptıracağımdan ve tedirgin olduğumdan zarar gören eşyaların ne olacağını sorduğumda bana eşyaların taşınırken güzelce sarılacağını ve itina ile taşınacağını ayrıca zarar gören eşyalar olduğunda sigortadan zararın karşılanacağını belirttiler.Bana taşıma ücretini gönderecekleri aracın boyutunu ve taşımada kullanacakları personel sayısını belirlemek için sordukları tüm soruları açık ve net bir şekilde cevapladım pazarlığımı yaptım. Taşıma günü 3+1 olan dairemde bulunan eşyayı tek seferde almayacak kadar ufak bir aracın geldiğini gördüm. Eşyaların ilk olarak sarıldı sonrasında gelişi güzel sarılmadan araca yerleştirildi. Eşyalarımda sürtünme ve itinasız taşımadan dolayı çizikler ve ezikler oluştu. Bunları kayıt edin dediğimde pazarlık ettin, bu fiyata sigortayı devre sokamayız dediler. Ayrıca anlaştığım rakamın yetmediğini söyleyerek benden fazla para aldılar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget