İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İnternet Paketi Yüklenmedi.

Türk Telekom'un sağladığı belli servis noktalarından günlük internet paketi satın aldım. Normalde Türk Telekom kullanıcısı değilim o yüzden misafir kullanıcı olarak giriş yapıp kredi kartı ile satın aldım. Ama satın almama rağmen internet paketi yüklenmedi. Müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum, benden hizmet numarası istiyor. Hem misafir kullanıcı olarak giriş yaptırıyorsunuz hem de sorun olduğunda bağlanamıyorum sadece kendi müşterilerinizi bağlatıyorsunuz. Madem doğru düzgün destek hizmeti veremeyeceksiniz hizmet vermeyin. Yanıltıcılıkta yeni boyuta ulaşan Türk Telekom'u tebrik ediyorum. Sinir olduğum 10 TL'değil bir sorun var ve hiçbir şekilde irtibat kurabileceğim kimseye ulaşamıyorum. Saçma sapan bir firmanın saçma sapan hizmetinden başka bir şey değil. Zaten günlük 10 TL alıp ne sürekli bir internet hizmeti veriyor ne de hızı tatmin edici.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget