İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sürat Kargo Gönderimi Kaybetti

23/02/2017 tarihinde adıma gönderilen ürün kargo takip numarasından takip ettiğimde hala gönderici şubede gözüküyor. Kargo İzmir'den Denizli'ye gelecek. Ben işim gereği sipariş ettiğim parçalara hemen ulaşmam gerek gönderici şubede özellikle konuştuk bize söylenen kargolandığı günün 1 gün sonrası elinizde olur dediler. Sipariş ettiğim parçalar arıza tamirinde kullanılacağı için 24 Şubat'ta teslim etmem gereken cihazı teslim edemedim hem müşterime mahçup oldum hem de finansal anlamda zora soktu. Gönderici şubeyi aradığımda ise çıkmış olması lazım ama çıkmamış belki kaybolmuştur su an bilemiyorum gibi gayri ciddi konusmasına bozulup buraya yazmaya karar verdim. Ne yapabilirim mağduriyetimin çözülmesi icin?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget