Gece yatarken şarj %44 idi sabah için alarmı kurdum kullandığım proları hafızasından sildim sabaha kadar şarjı bitmiş telefon kapanmış ondan sonrada şarjı çok az gitmeye başladı,%42 olan şarjı 10 dakikalık internet kullanımı ile 32'ye düştü bu zamana kadar çok seviyordum hatta eğer bir daha telefon alacak olsam Huawei 'den şaşmam diyordum ama şimdi bu sorun gözümü korkuttu yok mu bunun çaresi.
Yorum Gönder