İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Cayma Bedeli Yansımış

2 yıldır hizmet almaktayım. Faturalıdan faturasız hatta geçmek istediğim talebinde bulundum 20 gün sonra dönüş yaptılar. Kullanmış olduğum hattın taahhüt süresi tarafımdan izinsiz olarak uzatıldı itiraz ettim ve haklı olduğum kanıtlandı fakat cayma bedelini yansıtmayacaklarını söylediler ama banka hesabıma otomatik ödeme talimatı verdiğim için bu tutar faturama yansımış benden bu ücreti haksız yere aldılar geri ödeyecekleri de meçhul. Konu ile ilgili tekrar tekrar müşteri hizmetleri ile görüşme yaptık birbirlerine aktarmaktan başka bildikleri yok aynı kurumda çalışıp da konu ile ilgili birbirlerinden haberleri yok öncelikle lütfen çalışma arkadaşlarınıza müşteriler ile nasıl konuşmaları gerektiğini öğretin ve benden haksız yere algınız ücreti iade edin başka insanları da benim düştüğüm duruma düşürmeyin, mağdur etmeyin lütfen.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget