İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

HTC Teknik Servisten Aldığım Gün Aynı Kronik Arıza Var

Telefonumu alalı 2 yıl olmak üzere ilk yılında arıza verdi. 1 hafta bekledikten sonra ana kart arızalıymış değişti. İkinci yılın içinde tekrar aynı arıza ve sonuç yine aynı ana kart arızalı yani HTC gibi bir markanın bu kadar çok arıza yapması çok basit her şeyi geçtim telefonumu bugün Teleservice'den aldım 1 2 saat sonra sim kartımı taktım telefonumu kullanmak için ama telefonumu kullanamadan ekranda hata veriyor buna ne demeli gidip bir iki bin lira para veriyorsun ve kullanamıyorsun sürekli arızalı ve aynı arıza üç kez yaptığı içinde telefonumun yenisi ile değiştirilmesini istiyorum. Çünkü bıktım artık!.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget