İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Toyo Yapı Gayrimenkul Ev Satma Bahanesiyle Kandırdı, İcralık Olduk.

155 bin TL değerinde evi gösterip, sonra banka işlemleri dahil bütün her şeyle ilgileneceklerini sözle ibra edip, buna karışılık tarafıma işlemler için sözleşme imzalattılar. Bu imza ile kredi için gerekli bütün işlemleri kendileri takip edeceğini, kredinin 155 bin TL tamamına çıkartacaklarına beni inandırdılar. Sonra beni aradıklarında 110 bin TL kredinin çıktığını, kalanı için bireysel kredi başvurusunda bulunmuşlar. Bu şekilde tarafıma masraf ve ödeme planı yüksek geldiğinden, aylık ödeme 3 bin TL olduğunu, zaten var olan konut kredimin 1.500 TL ödemesini yapıyordum. Bu konuyu bildikleri halde ekstra olarak 3.bin TL bir kredi çıkardılar karşıma. Bunun üzerine 3 bin TL kredi ödeme gücümün yetersiz ve imkansız olduğundan beni mağdur etmekle kalmayıp, habersiz olarak ailemle oturduğum eve icra kağıdı göndererek beni ödemeye zorlamışlardır. Kısaca kandırıldıkkkkkk.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget